Suntem in epoca de piatra



 Foto :Enigmele disparitiei omului de neanderthal.

60 % DINTRE ITALIENI VOR IESIREA DIN UE. FISURA S-A FACUT DE CATRE MAREA BRITANIE.
Acum la ora bilantului pentru noi, ce avantaje am avut si avem pentru ca am intrat in marea familie europeana dar, sub masa?
Am fost saraciti de toate bogatiile tarii. Ne-am supus impunerilor  fantasmagorice ale unor tari asazis civilizate, care pentru  infractiuni la care in  alte state, se dau pedepse  cu sutele de ani. Apropo, am vazut acum ca in SUA pentru 8 violuri si o tentativa de viol, s-au dat 585 de ani (fara posibilitate de eliberare conditionata), mai ales pentru atitudinea inculpatului in timpul sedintei de judecata, nedovedind nici o urma regret, ba chiar sfidatoare.
La noi pentru criminalii bugetului tarii, li se da cu suspendare sau la domiciliu, liberi de a pleca pe oricare meridian al planetei.
Si asta ne impauneaza ca, ne-am incadrat in marea armata a tarilor civilizate, dar care ne aduce la epoca omului de neanderthal.
Asa am ajuns, bogatiile solului si subsolului nu le mai avem si suntem prizonierii unor concepte paguboase si de neinteles pentru noi romanii, obisnuiti cu bunul simt si primitivi in ale politicii bazate pe minciuna si  declararea albului negru si invers.
Mai devreme sau mai tarziu sandramaua UE se va  disipa. Noi nu am putut beneficia de fondurile UE, nici macar pentru a ne pune la punct infractuctura tarii,din cauza coruptiei, ce am mai putea cere ?
Intrebarea este cum mai putem recupera ce am pierdut ?Noi am dat totul si UE ne-a dat ce le-a curs printre degete ?
Numai o noua ordine mondiala  obtinuta prin lupta, mai poate pune cat de cat pe fagasul normal mersul omenirii.
Parca ce zicea O.Cromwell ? Sa tinem praful de pusca la loc uscat ? Mai, dar destept baiat a fost el, dusmanul de moarte al parlamentarilor, taietor de capete regesti si a murit in patul lui. Parlamentul din Marea Britanie il pomeneste si acum ca, nu vor un nou Cromwell. Am vazut ca si la noi este pomenit (la tv.).  Ptiu, ptiu, ptiu, puschea pe limba, ca aici ar avea ecou si acum dupa 400 de ani  conceptele lui despre parlamentari dar, nu si despre Partament. De aceea s-a numit Lord Protector pentru ca, apara poporul de coruptii din  Parlament. Pe noi cine ne apara ?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

South Front ( se joaca la 2 capete)

Contele Cagliostro