Farsa

GATA, FARSA S-A TERMINAT! ASTRONAUTUL BUZZ ALDRIN, “AL DOILEA OM AJUNS PE LUNĂ” RECUNOAŞTE, FĂRĂ SĂ VREA, CĂ AŞA-ZISA ASELENIZARE UMANĂ DIN 1969 NU S-A REALIZAT NICIODATĂ

De-a lungul timpului, a existat teoria conspirației conform căreia omul n-a ajuns niciodată pe Lună, iar aselenizările NASA din 1969-1972 n-au fost decât nişte înscenări ordinare realizate într-un studiou de televiziune de către regizorul Stanley Kubrick. Eu însumi am scris zeci de articole pe această temă şi nu cred că are rostul de a le repeta acum (puteţi căuta pe site “aselenizare” ca şi cuvânt-cheie şi veţi da de multe articole pe această temă).
În această postare, am să vă prezint un videoclip YouTube pe care l-am tradus şi care pare să pună punct controversei (deşi mulţi nu vor recunoaşte). Mulţumesc “Călătorului Astral”, un cititor fidel al site-ului de ani de zile, care a adus prima dată în discuţie acest videoclip.
Aşadar, o fetiţă de 8 ani îl întreabă pe Buzz Aldrin (inginer şi astronaut american, al doilea om care ar fi ajuns pe Lună în 1969) următoarele: “De ce oamenii n-au mai ajuns pe Lună de atât de mult timp?”
Iată răspunsul şocant al lui Buzz Aldrin: “Asta nu e o întrebare al unui copil de 8 ani. Asta e întrebarea mea; vreau să ştiu, dar cred că ştiu. Şi asta pentru că noi n-am ajuns acolo şi asta s-a întâmplat. Nu s-a întâmplat şi ar fi frumos să ştim de ce nu s-a întâmplat. În viitor, dacă vrem să continuăm să facem ceva, trebuie să ştim de ce s-a oprit ceva în trecut pentru a merge mai departe. Banii sunt un lucru bun. Dacă doreşti să cumperi lucruri noi, să construieşti rachete şi să faci aceleaşi lucruri, toate acestea costă bani…”
Ştiu, unii o să comenteze că, de fapt, Buzz Aldrin a vrut să spună “noi nu ne-am mai întors acolo”, atunci când a replicat “noi n-am ajuns acolo”. Însă, ştiţi proverbul acela: “gura păcătosului, adevăr grăieşte”…

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

South Front ( se joaca la 2 capete)

Contele Cagliostro