Beneficiile nationalismului





Industrializarea și integrarea globală: Cum a făcut ...
Industrializare și integrare globală
Cum au reacționat guvernele imperiale la rebeliunile naționaliste?


Ma uit cum alti nationalisti din alte tari ale Europei mai ales, cum duc o lupta care pare surda dar, pe termen lung, va da roade.
Se folosesc de un nume port drapel, un nume care mie nu-mi spune nimic, mai degraba un Naica Nimeni, dar se tin de el si toate realizarile acelui individ (poate mort de sute de ani) sunt umflate cu pompa si exagerate mai ales ca, nu se poate verifica nimic.
Si noi romanii care avem personalitati de mare valoare precum M.Eminescu, Cosbuc, Radu Gyr, Octavian Goga si mai toti scriitorii de la inceputul sec.XX nu au trezit in sufletul nationalistilor romani nici un ecou ??
Nu pot sa cred ca de frica tradatorilor de tara care ne conduc, nu li se mai aude vocea, de ai crede ca s-au autodesfiintat. Daca nu lupti pentru o astfel de idee nobila, la ce mai foloseste NATIONALISMUL? Numai de parada si in sustinerea familiei traditionale care, s-a vazut la referendum ca nu intereseaza aproapre pe nimeni si cei care au votat au fost adusi de la biserica sub amenintari la vot.
Daca am mai avea o sansa la schimbarea mentalitatii de " oaie ", acest drum al nationalismului este de urmat. Chiar daca acum punem o piatra de temelie, maine se va inalta cladirea cat Casa Poporului.
Trebuie sa fie un inceput, asa este in proceul de urmat. Stiti vorba aceea ca, "drumul lung incepe cu un prim pas".
Sunt dezamagita si as fi vrut sa ma implic dupa puterile mele dar, vad ca  "purceaua este moarta in cotet si cu curul afara" fara nici o sansa de revenire.
Mor de necaz cand vad in presa nationalista din tarile dezvoltate ca, nu dezarmeaza nici o secunda. Sunt tot timpul prezenti si orice gresala a conducatorilor, o prind din zbor si o exploateaza in favoarea lor, din  aproape nimic. Si noi ce facem ? Dormim in opinci ?
De ce este lupta asta in UE impotriva nationalistilor ? Pentru ca ei, constituie un pericol si constituie inamicul public nr. 1, inversand  locurile  si fiind socotiti ei dusmanii tarii. Dar sandramaua UE scartaie din toate incheieturile si curand se va prabusi, ca un castel din carti de joc. Si noi cu ce vom ramane atunci ? Cu praful de pe toba ! Tot granzii lenesi ai Europei, ne vor lua si agoniseala noastra furata de ei !

PS. DE CE CREDETI CA SE DUCE LUPTA ASTA CRIMINALA IMPOTRIVA MEA ? DE CE  SUNT IZOLATA SI MI S-AU TAIAT TOATE FONDURILE FINANCIARE, DEVALIZAREA APARTAMENTULUI NELASANDU-MI NICI UN CUI SI PRIMESC AMENZI DE CATE O MIE DE LEI, DE CE SUNT DENIGRATA EU SI STRAMOSII MEI, CHIAR SI IMPOTRIVA FAMILIEI MELE?
DE CE NU SUNT  PEDEPSITI CEI CARE IMI STRIGA MOARTEA ?
Ce pericol pot eu fii? O FEMEIE IN VARSTA SI FOARTE BOLNAVA ?
Dar zicala "cuvantul  ucide mai sigur ca glontul sau sabia " este valabila ca, in toate timpurile ?
Sa vad acum ce rezultate vor fi la contestarea mea in tribunal impotriva ultimei amenzi de 1000 de lei  si rezultatul  Plangerii penale impotriva celor care se pun umar la umar alaturi de familia mea, nechemati de nimeni!
Sunt mandra ca am rezistat 17 ani singura si nu cedez nici moarta ! Mai ales ca sunt sustinuta psihic  de pe toate meridianele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

South Front ( se joaca la 2 capete)

Contele Cagliostro