Cap are, minte ce-i mai trebuie




CARICATURA :DESPRE ORLANDO (cu mentiunea ca vorbeau amantele intre ele).

Acum dupa ce a cuvantat  sexi boy Orlando am o singura dorinta arzatoare. Cand ii va fata mintea, sa-mi dea si mie un pui.
Vreau sa-l pun la insectar si sa-l studiez cand sunt suparata si conform zicalei  "imi mai creste o inima cand vad  pe altul mai prost ca mine".
Cred ca nu este cazul meu ca,  mai prost ca acest sexi despre care am citit..../ nu exista nicaieri, pus intr-o functie hotaratoare pentru  finantele unei natiuni.
Dar nu este singurul prost din guvernul actual. Unul este mai prost ca altul.
Acum am vazut discursul primei ministrese Vasilica, in oglinda cu discursul lui Vasile Goldis, la 1 dec.1918. Vedeti ce trecere in revista a istoriei neamului nostru pe aceste meleaguri si cum va ramane in istorie  populismul pentru prosti din discursul primei ministrese, cu pomeni  virtuale nesustinute de  fapte reale. Cat de jos suntem si cum nu suntem demni de a fi urmasi ai inaintasilor nostrii.
Nu numai Vasile Goldis a tinut un discurs magistral fixat la obiect, adica la Unirea din 1 dec.1918. Au scris si altii poate mai importanti dar, l-am postat pe cel al lui Vasile Goldis trecut in randul 2 si neamintit, in mod nemeritat.
Ce au putut guvernantii sa slobode dintre era sa zic buci decat,  poezia  cu pomenile si promisiunile desarte neadecvate in aceste momente, la 100 de ani de la Marea Unire. Ce vor spune despre noi urmasii nostrii peste inca 100 de ani ? Ca am fost  retardati mintal cu totii? In astfel de discursuri se ridica  la cele mai inalte niveluri prin discursuri, patriotismul, jertfa inaintasilor, nu tampirea maselor de votanti (carora si acum cu 3 sapt.pana in Craciun  li se asasineaza porcii, promitand ca la anul ii vor despagubi cu praful de pe toba).Ce merita acesti criminali ? Spanzuratoarea !
PS Se spune ca de Sfintele sarbatori sa fim iertatori, dar acesti calai nu ne iarta niciodata de  nemernicii, ucigandu-ne incetul cu incetul!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

South Front ( se joaca la 2 capete)

Contele Cagliostro