Glumite




*Seful meu mi-a zis:
    - Crezi ca poti sa vii sambata la serviciu, stiu ca e weekend si
    poate ai planuri, dar am nevoie de tine.
    - Sigur, nicio problema, am zis, dar e posibil sa intarzii, sambata
    dupa cum stii e un trafic infernal.
    - OK, cand crezi ca o sa ajungi?
    - Luni !!*
  
 * *
    *Politistul opreste un popa.*
    *- Parinte, ai baut ceva ?*
    *- Doar apa !*
    *- Dar eu simt miros de vin.*
    *- Doamne, ai facut-o din nou!!!*
    * *
    * *
    *Culmea notariatului.*
    *Sa faci o copie legalizata dupa un act sexual.*
    * *
  * *
    *Am fost foarte suparat zilele astea.
    Nevasta-mea m-a amenintat ca ma paraseste.
    Nici macar asta nu m-a înveselit. *
    * *
    * *
    *Ieri, nevasta-mea a venit acasa cu un vibrator si striga,
    fluturandu-l in fata mea: Nu mai am nevoie de tine, intelegi? Nu mai
    am nevoie de tine!!!......
    Ei, bine, ia ghiciti cine a trebuit sa-i monteze bateriile...*
   


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

South Front ( se joaca la 2 capete)

Contele Cagliostro