Ganduri

NIMIC NU ESTE BATUT IN CUIE.

Cea ce este valabil acum, peste 5 minute este perimat si se trece la o noua actiune opusa celei precedente.
Asta este viata noastra care, se invarte intr-un carusel gata oricand sa se dezintegreze si sa  fim imprastiati in 4 vanturi, pentru ca apoi sa fim culesi cu penseta.
Parca nu mai avem nici un punct de reper. Parca ne-am  pierdut busola si nu mai avem nici o orientare.
Eu nu mai am nici o speranta de redresare in urmatoarea suta de ani. Mergem din rau in mai rau calcand in gropi.
Imi dau si eu seama ca trebuie sa fiu fericita de frantura DE VIATA PE CARE AM TRAIT-O PANA ACUM. AM AVUT PARTE DE DETOATE, DE SCHIMBARI DE POLITICI STALINISTE, COMUNISTE, DEMOCRATICE DE FATADA. AM GUSTAT DIN PLIN NENOROCIRILE VIETII.
Acum la ora bilantului imi dau si o bila alba si o bila neagra. Alba pentru ca am infruntat cu stoicism toate uraganele care mi-au ravasit viata lovindu-ma din toate directiile si o bila neagra pentru ca in subcontient (nu m-am autoprotejat din strafundurile fiintei mele), am suferit si asta mi-a afectat sanatatea, poate scurtandu-mi viata  nemeritat pentru ca, mai aveam multe de spus. Dar sunt inca si simt amareala suferintei, precum spune vorba aceea:” Nu da Doamne omului cat poate sa duca „. Sper sa pot continua perpetuand crezurile mele, spuse impotriva tuturor vicisitudinilor vremurilor cu curaj, fara frica de viitor chiar si cel sumbru  prevazand in  zari senine, uraganul.
Sa ne vedem curand cu bine.
Reclam

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

South Front ( se joaca la 2 capete)

Contele Cagliostro