Treceți la conținutul principal

Fratii Musulmani

Fratii Musulmani Sinai Egypt



Fratii musulmani si HAMAS isi dau mana..

În urma deschiderii persecuției împotriva membrilor Frăției Musulmane de către Gamal Abd al-Nasser, devenit din ce în ce mai puternic se observă o radicalizare a acestora. După ce în 1954, Nasser obține președinția Egiptului el declanșează un val de măsuri împotriva Fraților Musulmani. Aceste măsuri includ ...

Sinai si Fratii Musulmani care au castigat alegerile cu aproape 70 % dupa Primavara araba si au ales ca presedinte al Egyptului pe Morsi pe care apoi  cu sprijin extern, au anulat rezultatul alegerilor si l-au bagat la puscarie si l-au ales pe Sisi Presedinte. Am sa aprofundez aceasta comedie numita democratie.
Era prea periculos ca Egyptul sa fie condus de Fratii musulmani, cu un procent asa de mare in alegeri. De aceea se lupta pentru distrugerea lor fizica si politica.
Nu se asteptau decidentii in politica viitoare a arabilor, ca sa fie asa de radicali incat spaima lor sa devina varful de lance a arabilor.:)))
Nu mai era nici o fragmentare in politica zonei ca acum a musulmanilor si ce fac acum aceste miscari militare anemice, ar fi fost o joaca de copii.
Eu naiva cand am vazut ca la alegeri libere au primit majoritatea voturilor Fratii musulmani am gandit ca asta este vointa poporului si i-am simpatizat crezand ca  intr-o tara cu 86 de milioane de locuitori inseamna ca,sunt o forta recunoscuta si de occident si de americani. Dar totul a fost pe dos si numai mintea mea cea credula a putut crede asta !
Acum caut sa ma documentez asupra luptelor Armatei Egyptului cu Fratii musulmani in Sinai.
Vad ca Fratii musulmani puncteaza pe plan militar caci, multi tineri ofiteri-ingineri egypteni sunt ucisi zilnic:(( (postez mereu fotografiile martirilor).
Adevarul este ca Fratii  Musulmani sunt formati mai mult din negrii care sunt cam urati insa, eu am crezut in ei in urma alegerilor, dar puterea ILUMINATILOR este mai mare.
In orice caz saiturile sunt pline de lideri care incep cu, "Traiasca Armata Egyptului" si mi-au spus sa spun si eu aceasta lozinca  si am spus-o dar, nu stiam ce se ascunde in spatele lozincii (adica derurnarea rezultatului ALEGERILOR).Eu credeam ca daca s-au incheiat alegerile si invin gatorii si invinsii isi vor vedea mai departe de treaba lor cotidiana. Dar nu a fost asa. Cu tot efortul pentru distrugerea Fratiei au protestat prin lupta activa.
Eu am sa fiu aceiasi ca si pana acum, naiva crezand in puterea alegerilor libere. Dar daca veneau Fratii Musulmani la putere in Egypt dadeau foc orientului apropiat, mijlociu si indepartat si joaca de-a razboiul devenea o sinucidere pentru coalitiile de tot felul.
Acum multi ani Fratii musulmani prin purtatorii de cuvand m-au contactat dar, eu eram straina de tot si nu se punea problema primaverii arabe si ei erau puternici insa, s-au aprins acolo spiritele si rezultatul alegerilor a fost calcat in picioare, ca la noi cu referendumul din  2012. Ma voi informa si pe parcusul lamuririi mele, va voi impartasi si dvs. cele aflate.
V-am scris ca atunci cand voi fi cel mai suparata, am sa-mi ocup mintea pentru prtotectie, la acest subiect, greu de digerat pentru mine.  A sosit vremea ....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

South Front ( se joaca la 2 capete)

Contele Cagliostro