ULTIMA SOLUTIE

 ULTIMA SOLUTIE, INCA O REVOLUTIE.



Vreau ca prin acest articol sa atrag atentia ca am sa  preiau anumite expresii si fraze de la nationalistii europeni. Asta pentru ca eu nu am cultura  si nici experientele necesare, sa pot aborda acest subiect de asa maniera ca, atunci cand sunt rostite cuvintele magice, auditoriul sa sara ca un arc in sus.
Eu nu pot ca, sunt in varsta, sunt bolnava si nationalistii nostrii nu abordeaza frontal acest subiect, sunt fricosi pentru ca, aici li s-a dat de catre decidenti numai degetul mic, nu toata mana.
Alesii de curand ai UE,  aceiasi basinosi care s-au ales intre ei, vor sa ramana lucrurile pe loc,  sa nu se schimbe nimic, sa manance totul pana isi vor manca si coada din fata.
In timp ce nationalistii europeni, au sangele fierbinte si vor schimbare. Si ei sunt persecutati, amendati, arestati, dar nu se lasa. Se lupta impotriva lor, pentru un cuvant rostit de un lider care, este urmarit de milioane gata de atac oricand.
Noi romanii suntem timorati ca, am intrat ultimii in UE cu ultimul tren, la bou-vagon.
Dar vrem si noi acolo unde o fi, la colt, sub masa ...numai sa fim si noi, de parca am ramane in afara Europei, daca nu beneficiem de mila acestor nemernici  de a ne jefui, de a ne lasa fara averea noastra mostenita de generatii.
Asa ca eu fiind singura fara ajutor, vreau sa ramana si dupa noi ceva de evidentiat. Daca nu avem nimic, macar demnitate sa avem si nu vreau sa fie uimiti NATIONALISTII DIN FRANTA SAU MAREA BRITANIE, cand isi vor recunoaste expresiile in articolele mele.
Nu stiu cand am sa caut dar, sper cat mai curand ca, nu am ce pierde (deoarece mi s-a luat totul cu forta), eu fiind ANGRENATA  PRIN PERSECUTIE,  IN TOT FELUL DE PROCESE DE ANULARE A MII DE LEI DIN AMENZI, SI IZOLATA DE TOTI SI DE FAMILIA MEA. O HARTUIRE CARE NU SE MAI TERMINA.

Liderii statelor din Grupul de la Vişegrad (V4 - Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria) sunt de acord că, din perspectiva lor, singurii candidaţi acceptabili pentru poziţiile de conducere în Bruxelles sunt cei care înţeleg problemele Europei Centrale şi se identifică cu punctul acesteia de vedere,a declarat Zoltan Kovacs, secretar de stat pentru comunicaţii şi relaţii internaţionale. (EV.ZILEI)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

South Front ( se joaca la 2 capete)

Contele Cagliostro